صنعت چاپ و تبلیغات

انواع قطع برای سفارش سررسید ۱۴۰۱ چیست؟

انواع قطع سررسید

انواع قطع سررسید 1401

در این مقاله قصد داریم درباره انواع قطع سررسید 1401 صحبت کنیم. باید با انواع قطع سررسید آشنا باشید تا در خرید سررسید 1401 به مشکل بر نخورید.

قطع برای سفارش سررسید ۱۴۰1 یکی از آن نکات حائز اهمیتی است که جهت سفارش سررسید ۱۴۰1 مورد احتیاج است. برای آشنایی بیشتر با قطع سررسید ۱۴۰1 لازم است که به قسمت قطع سایت رجوع فرمایید. انواع قطع برای سفارش سررسید ۱۴۰1 در زیر بیان شده است.

قطع همان اندازه (طول و عرض) سررسید است که این اندازه استاندارد جهانی دارد. به طوری که در هر مدل از محصولات چاپی ( سررسید ، کتاب ، دفاتر و…  ) از قطع مناسب آن استفاده می شود.
ابعادی که مورد استفاده بیشتری در سالنامه دارند به شرح جدول زیر می باشد که توضیحاتی در خصوص آن ارائه شده است.

  • قطع مدیران

قطع مدیران از جمله انواع قطع سررسید 1401 است. این قطع بیشتر در سالنامه های اختصاصی (سفارشی ) استفاده می شود که ابعاد آن حدودا ( ۲۱*۲۸ ) سانتیمتر می باشد و برای افرادی که همیشه سالنامه خود را به همراه دارند پیشنهاد نمی شود اما فضای زیادی برای نوشتن کارهای روزانه در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • قطع وزیری

وزیری جزء رایج ترین قطع در میان محصولات چاپی ( سررسید ، کتاب ، دفاتر و …) است که ابعاد آن (23*16.5) سانتیمتر می باشد.
بیشتر افرادی که امور روزانه خود را یادداشت می کنند از این قطع استفاده مفیدتری دارند.
لازم به ذکر است که این قطع برای افرادی که سالنامه خود را معمولا به همراه دارند پیشنهاد نمی شود.

  • قطع رقعی

یکی دیگر از انواع قطع سررسید قطع رقعی است. این قطع نسبت به وزیری از هر طرف ۲ سانتیمتر کوچکتر است ( ۲۱*۱۴/۵) و به همین دلیل جابه جایی آن نسبت به سایز وزیری برای افراد راحت تر است.

  • قطع اروپایی

قطع اروپایی پر فروش ترین قطع سالنامه است که اندازه آن (۲۱*۱۳) سانتیمتر می باشد.
جذابیت این قطع ، به دلیل جابه جایی راحت و آسان آن است و برای افرادی که سالنامه خود را به همراه دارند این قطع پیشنهاد می شود.

  • قطع خشتی

این قطع در 3 سایز ( ۲۲*۲۲ و ۱۹*۱۹ و 15*15 ) سانتیمتر تولید می شود که بیشتر در کتا بهای آموزشی و داستان کودکان مصرف بیشتری دارد اما در صورتی که سفارش قطع خشتی داشته باشید به صورت اختصاصی برای شما انجام می شود
در سفارشات اختصاصی حداقل تیراژ ۳۰۰۰ جلد برای شما صرفه اقتصادی دارد لطفا این مورد را مدنظر داشته باشید.

  • قطع پالتویی

از دیگر انواع قطع سررسید مهم ، ابعاد این قطع (۱۷*۱۰) سانتیمتر است که به دلیل سایز کوچکی که دارد برای نوشتن کارهای روزانه فضای مناسبی در اختیار شما قرار نمی دهد اما استفاده از این قطع برای افرادی که همیشه به یک تقویم همراه نیاز دارند پیشنهاد می شود و برای شرکت هایی که می خواهند با بودجه کمتری به مشتریان خود تقویم هدیه بدهند بسیار مناسب است.

  • قطع جیبی

اندازه این قطع (۸*۱4 ) میباشد که به راحتی در کیف یا جیب شما جا می شود و از ویژگی های این قطع اندازه کوچک و قیمت مناسب آن است.

بطور کلی در این قسمت سعی شد که نکات مهم در خصوص قطع برای سفارش سررسید که مورد احتیاج است را برشماریم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید سررسید 1400، خرید تقویم رومیزی 1401 ، خرید ست مدیریتی و… روی مجموعه دموت حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید