درباره ما

واحد سالنامه دموت مجموعــه دموت به پشتوانــه تجربــه و تخصص نیروهـای کارآمـد خود و با بهره گیـــری از جدیدتریــن دستگاه هــای چاپ و صحافی با رویکردی تازه در عرصـه تولیـد انــواع سالنامه و هدایـای تبلیغاتـی تمام تلاش خود را می نماید تا با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت جهت جلب رضایتمندی شما همــراهان عزیــز بتواند گامـی بلنـد در عرصـه چاپ و تبلیغات بردارد اکنـون متعهـد می شویـم که با داشتن بیــش از ۲۵ سـال تجربــه موفق پاسخگوی کلیه خواسته های شما عزیزان در این عرصه باشیم. برای خرید سررسید 1402 و خرید تقویم رومیزی 1402 می توانید به ما اعتماد کنید.

سرمایه انسانی دموت:

نیروی انسانی متخصص،مهم ترین سرمایه هر سازمان است.آنچه دموت را در عرصه خدمات رسانی به مشتریان همراهی میکند،بیش از ۵٠نفر نیروی انسانی توانمند و متخصص است. که بر پایه نیازهای بازار،در محیطی ارام و دوستانه،به دنبال ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان است. ما کوشیده ایم برای کاری دشوار،محیطی دلپذیر،دوستانه و ارام فراهم اوریم، برنامه ریزی جدی برای ارائه خدمات بهتر همه در راستای همین هدف است.

چشم انداز : سال نو همچون کتابی است با اوراق نانوشتـــه قلم در دستان توست و فرصتی است تا برای خود داستانی زیبا بنویسی. مجموعه دموت با ارائه محصولات فراوان و متنوع شما را برای نوشتن این داستان یاری می نماید.

مسئولیت اجتماعی دموت

دموت شرکتی تأثیر گذار و فعال در فضای تبلیغاتی ایران است. از این رو ما،اعضای خانواده دموت همواره تلاش میکنیم با فعالیت های مؤثر گامی در عرصه ی تبلیغات برداشته باشیم. دموت به عنوان یک شرکت تبلیغاتی ارائه دهنده ی محصولاتی همچون سالنامه , هدایای تبلیغاتی , ترمو و چرم به مشتریان به حساب می آید. و اطمینان کامل را برای خرید سررسید ، تقویم رومیزی ، دفترچه یادداشت و …به شما می دهد.

ارزش های دموت

برخی شرکت ها با قوانین اداره میشوند، برخی با سلسله مراتب،اما دموت با ارزش ها پیش میرود. ارزش هایی ساده اما بنیادین و اثر بخش که سعی داریم انها را با کارمندان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. این ارزش ها در تمام ارتباطات متقابلمان هدایتگر ماست.

_مسئولیت پذیری:
آرمان ما ایجاد محیطی است که در آن افراد متکی به نفس،سخت کوش و نتیجه گرا،منتقد،صریح و صادق باشند و هرکس مسئولیت های درون سازمانی و اجتماعی رفتارهای خود را دانسته و به بهترین نحو انجام دهد.

_ممتاز بودن:
میخواهیم پیشرو باشیم.ویژگی ممتاز دموت،اشتیاقی بی پایان به نو آوری و بهبود مداوم کیفیت تولیدات و خدمات است.

_وفاداری به تعهدات:
به تعهدات خود در برابر مشتریان و کارکنانمان وفاداریم و اعتماد آنها را پاس میداریم.
ما افتخار میکنیم که برای همه ی مشتریان خود به عنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته شویم.

_کار تیمی:
تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و ارمانهای مشترک از ویژگی های بارز دموت است.
ما خوانواده ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی های تیمی و نیز رشد توانایی تک تک اعضایمان میدانیم.

چند دقیقه با مدیرعامل

ما در سال ۱۳۷۵ وقتی برنامه پایداری دموت را راه اندازی کردیم، سفری مهم را آغاز، و رقیب اصلی در امور چاپ و صحافی در بازار ایران شدیم. امروزه یکی از موثرترین روش های بازاریابی و بازار افزایی، تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی می باشد که باعث تحکیم روابط و حفظ وفاداری بین شما و مشتریانتان میشود. در واقع شما با دادن یک هدیه مناسب و کاربردی به مشتریان خود می توانید کالا و خدمات خود را به آن ها معرفی کنید و نیز تشکری هم باشد برای انتخاب برند شما، که این ارتباط یکطرفه نباشد. مشهور است که بسیاری از داستانهای موفقیت دارای دو عامل اساسی هستند، سخت کوشی و نو آوری، تیم ما از افراد کاملا متخصص و با دانش است، که با سخت کوشی، اشتیاق، فداکاری و ادراک و نو آوری، پیوسته شرکت مارا به جلو می کشانند. ما در ادامه سفر خود به عنوان پیشرو در پایداری و نقش ما به عنوان یک شرکت مسئول، به مشتریان خود حق انتخاب می دهیم، با تنوع در محصولات و رنگ ها در دموت. ما در حال حاضر بالای ۵۰ پرسنل در شرکت دموت مشغول به کار می باشیم که همراه با مشتریان خود در حال رشد ارگانیک بدنه دموت هستیم چون توسعه، یک روند ارگانیک است و نیز خدمات حرفه ای و شخصی را ارائه و در دسترس بودن را در اولویت قرار می دهیم تا در خدمت شما باشیم مهم این است که شما همیشه باید در هر زمان که نیاز دارید، به ما دسترسی پیدا کنید. و در آخر آرزومندیم که در آینده ای نزدیک مجموعه شما را هم در لیست مشتریان وفادار خود قرار دهیم.

با تشکر               مهتاب خواه

شما عزیزان و همراهان همیشگی دموت می توانید جهت سفارش سررسید ۱۴۰1، سالنامه ۱۴۰۰، تقویم دیواری ۱۴۰۰، سررسید جیبی ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید.