صنعت چاپ و تبلیغات

نکات سفارشی سازی سررسید ۱۴۰۰

برای سفارشی سازی سررسید ۱۴۰۰ به چه نکاتی باید توجه نمود؟

 

برای سفارشی سازی سررسید ۱۴۰۰ بهتر است به نکات زیر توجه نمود چرا که همه ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز اکثر شرکت ها و سازمان ها به فکر هدایای تبلیغاتی می افتند که با فرستادن آن برای مشتریان خود تشکری از آنها کرده باشند.

دربین همه ی هدایای تبلیغاتی سررسید گزینه ی مناسب تریست زیرا هم از نظر قیمت و هم از نظر کاربردی جایگاه ویژه ای دارد
شما میتوتنید با سفارشی کردن سررسید های اهدایی در تمامی روزهای سال حضور خود را به مشتریان گوش زد کنید و این امر باعث میشود که آنها جزئی از خانواده کاری شما به حساب بیایند.
راه های مختلفی برای سفارشی کردن سررسید وجود دارد که استفاده از این راه ها باعث میشود که هدیه شما اثر تبلیغاتی بیشتری نزد مخاطب خود داشته باشد.

توجه ⇐ سعی کنید که سررسید تبلیغاتی خود را به گونه ای انتخاب کنید که در شأن مشتریان و برندکاری خود باشد که برای دوستانتان قابلیت استفاده کردن را داشته باشد
متأسفانه برخی از افراد به این نکته توجه نکرده اند و معیار انتخابشان قیمت سررسید بوده که در برخی موارد باعث دلخوری مشتری نیز گردیده است
لذا اگر بودجه کمی برای این کار تخصص داده اید سعی کنید تعداد کمتری خرید کنید اما با کیفیت بهتر که باعث دلخوری دوستانتان نشود.

 حک لوگو روی جلد

این روش رایج ترین روش سفارشی سازیست
به صورتی که شما میتوانید لوگوی تجاری خود را بر روی سررسید ها حک کنید که این کار با روش های مختلفی انجام میشود بستگی دارد که شما از چه نوع جنس برای روکش سررسید خود استفاده میکنید.

داغ کوب

چاپ داغکوب در دسته چاپهای ضربی و حرارتی قرار میگیرد این چاپ به دلیل ماندگاری بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است
داغکوب در واقع نوعی چاپ است که به صورت فرورفتگی روی اجناس چرم مصنوعی و ترمو صورت میگیرد
روش کار در این چاپ به این شکل میباشد که پس از طراحی ابتدا یک کلیشه از جنس المنیوم خشک ساخته میشود و با ضرب دستگاه داغکوب حک انجام میشود
لازم به ذکر است که هنگام داغی زدن چرم،تغییر رنگ صورت نمیگیرد اما ترمو تغییر رنگ پیدا کرده که همین امر سبب میشود که این روش بیشتر برای سررسید هایی با جلد ترمو استفاده شود.

طلاکوب و نقره کوب

برای انجام طلاکوب و نقره کوب از همان روش داغکوب استفاده میشود
با این تفاوت که در چاپ طلاکوب و نقره کوب زیر کلیشه آلمنیومی نواری از رول طلایی یا نقره ای قرار میدهند،حرارت باعث میشود که ورق هایی طلایی یا نقره ای بر روی جلد سالنامه چاپ شود به صورتی که لوگوی شما بر روی جلد نمایان شود
استفاده از این روش طلاکوب در جلدهای گالینگوری،سلفونی و چرم بیشتر رواج دارد.

لیزر

استفاده از این روش بسیار دقیق است
به صورتی که حتی کوچکترین جزئیات را می توان در آن اجرا کرد.
در حک لیزری،لوگوی مورد نظر به طور مستقیم روی جلد سررسید حک میشود و نیاز به ساختن کلیشه آلمنیومی ندارد حرارت ایجاد شده توسط نازل دستگاه لیزر باعث شده جلد سالنامه به صورت سطحی سوزانده شده و این امر سبب میشود لوگو یا طرح مورد نظر شما بر روی جلد سررسید نمایان شود.
شما میتوانید در این روش از سررسیدهایی با روکش جیر(اشبالت) و چرم مصنوعی استفاده کنید زیرا بعد از سوزاندن و تغییر رنگ پیدا کردن اختلاف زیادی با رنگ ابتدایی خود دارند و کیفیت مطلوبی در پایان کار حاصل میشود.

پلاک

در این روش شما میتوانید لوگوی مورد نظر خود را توسط دستگاه لیزر بر روی پلاک حک کرده و آن را توسط چسب برروی جلد سررسید بچسبانید.
جنس پلاک ها معمولأ استیل میباشد که در رنگهای طلایی،نقره ای و دودی قابل اجراست.
اغلب تولیدکنندگان تعداد محدودی از سایزها و اشکال را برای پلاک های ارائه شده ی خود انتخاب کرده اند و شما میتوانید پلاک مورد نظر خود را از میان انها انتخاب کنید.

لت گلاسه یا تحریر

در این روش شما میتوانید صفحات اوراق تبلیغاتی خود را بر ابتدا یا انتهای سالنامه اضافه کنید که در این اوراق میتوانید نام برند خود و یا خدمات و محصولاتتان را معرفی کنید.
استفاده از این روش برای سفارشات ۵٠٠جلد به بالا پیشنهاد میشود زیرا برای تیراژهای پائین محدودیت هایی وجود دارد.

چاپ لوگو در صفحات (ترام)

با این روش شما میتوانید در تمامی صفحات سالنامه لوگو یا برند خود را چاپ کنید که این کار برای تیراژهای بالا بیشتر استفاده می شود و بسیار پر طرفدار می باشد.
جهت استفاده از چاپ لوگو در صفحات شما میتوانید از رنگ های مورد نظر خودتان استفاده کنید ولی برای جانمایی آن بهتر است از جانمایی از پیش تعیین شده تولیدکننده استفاده کنید که ترکیب صفحات شما زیبایی خود را داشته باشد.

آستر

آسربدرقه به کاغذی گفته میشود که سررسید و جلد را به هم متصل میکند و در استحکام سررسید تأثیر زیادی دارد
معمولأ از کاغذهای گرم بالا استفاده میشود تا سررسید بر اثر باز و بسته شدن زیاد،از جلد جدا نشود (یکی از ایرادهای سررسید های ارزان استفاده از آستر بدرقه گرم پایین می باشد که باعث پاره شدن سررسید می شود.)
روش های مختلفی برای سفارشی کردن آستر بدرقه وجود دارد اما فرآیند آماده سازی آن کمی طولانی تر می شود.
شما میتوانید لوگوی خود را به صورت تک رنگ یا ۴رنگ ویا طلاکوب و نقره کوب روی آسربدرقه ی سررسیدتان داشته باشید.

روبان سفارشی

روبان به تکه پارچه ای گفته میشود که شما میتوانید به کمک آن روزهایی را که در آن سپری میکنید را به راحتی پیدا کنید.
روبان به ٢روش سفارشی می شود هم از طریق چاپ و هم از طریق بافت که هر کدام فن جداگانه ای دارد

 

جهت سفارش سررسید۹۸ دموت به بخش محصولات ۱۴۰۰ مراجعه فرماییدو برای مطالعه بیشتر به بخش نکات سفارش سررسید رجوع فذمایید.

دیدگاهتان را بنویسید